Keulaan vaihdetut suojat ja lampunkorvat olivat mattamustiksi maalattuja. Osat pitäisi aina olla ns. korinväriset, eli samaa sävyä kuin tankissa. |
Koska pyörän kasaaminen vaatii keulan suojien ja lampunkorvien asentamisen etuhaarukan yhteydessä, oli ne maalattava ensimmäisenä. Maalin saatavuus oli hieman haastavaa, ja alkuperäistä candy Bocchus olivea ei löytynyt Suomesta. Siispä Esa kaivoi lähimmän mahdollisen metallihohtovärin yhdessä Seinäjoen Autoartan väen kanssa. Sävy on hyvin lähellä alkuperäistä, mutta se on huomattavasti helpompi korjausmaalata kuin candy, jos jatkossa tulee tarvetta moiselle.
Valon kanssa metallihohto herää eloon. |
Hämärässä väri taittaa melkeinpä mustaan. |
Huippusiistit osat oli mukava asentaa iskareiden kanssa paikalleen pyörään. Iskarit purettiin ennen asennusta ja putsattiin sekä vaihdettiin öljyt. Alaputket lakattiin uudelleen.
Nyt kun keula oli nipussa oli mukava kasata lamppua ja mittareita paikalleen. Samalla T-kappaleet saatiin kiristettyä ja vedettyä johdot lampun sisään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti